søndag 23. juni 2013

For et digg sted vi skal!

Nesten litt flaut å si det, men jeg har aldri vært på Danmarks-ferie. 
Vi har i alle år hatt campingvogn på Oven , så det har blitt lite reising. Tilogmed mitt eget lang Norge er altfor lite utforsket av meg.
Sambo Mads har derimot farta mye, både i barndom og som voksen. Så han har fått meg til å forstå hvor mye jeg går glipp av om jeg ikke røsker meg selv vekk fra camping-livets trygge favn littegrann og ser litt mer av verden.

I jula var jeg med på maaange julekalendere, og det ble et par kule premier. De utgjør ferien vår denne sommeren (ved siden litt camping selvfølgelig... ;) ) 
Gleder meg som et barn til en helg på First hotel i Aalborg. Vi starter med båt fra Larvik til Hirtshals med Color Line på Torsdag kveld. Nesten fire timer etter er vi framme, sånn at vi kan slappe av og våkne i på Tornby strand camping i Hirtshals. 


 Dette er ikke mine bilder, men skal love at jeg skal knipse mye bilder i denne idyllen.
Stranda minner meg om strender i Texas. :)
Og der skal vi digge oss til fredag ettermiddag når snuta styrer mot Aalborg.


Strandliv og byliv, og så skal vi selvfølgelig innom Aalborg Zoo, som er i gangavstand fra hotellet.
Gleder meg til å ta egne bilder på disse stedene og oppleve noe annet enn campinglivets harde bud. ;)

Den andre premien og ferien er August, på Quality Straand Hotel i Vrådal i Telemark. Jeg har hele uka fri da, og skal se mer av Telemark, men ruta er under planlegging enda, så det får vi komme tilbake til.

Først og fremst Danmark som venter, og mye herlige bilder skal inn her. 
Vi sjåast! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar